09-08-19

Ja nu börjar även denna kväll lida mot sitt slut.. blir en väldigt tidig kväll för mig ikväll eftersom morgondagen börjar riktigt tidigt..

Idag så har jag packat min väska eftersom det bär av tillbaka till Lycksele imorn på morgon kl 06.48 far bussen från högland å sen i Dorotea bli de att vänta ett bra tag på bussen som 10.50 sedan löper vidare mot Åsele där jag få kliva av och vänta på min sista buss som inte går förän 14.25 som då bär av till Lycksele. En lååång väntan bli det men jag får väl sätta mig och läsa i min bok i dessa olika vänte tider..

När jag väl är framme i Lycksele så får jag väl se vad som händer hem och packa upp maten iaf kan ja ju garantera näe nu ska ja äta upp glassen sen vänta en liten stund å så sen bli de å krypa ner i sängen för att sussa lite :P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback