2009-08-11

Ojsan ett tag sen jag skrev visst :S men ha inte haft nån möjlighet att blogga dom senaste veckorna :P

åkte ju ner till Lycksele den 14 juli inskolningen på Skytten började den 15/7 sen så har jag jobbat lite sen dess :) rätt skönt alltid härligt med pengar ;D
va lite ovant att börja jobba inom vården till en början men när man började att komma in i rutinerna bättre å bättre så flyter arbetet på utav sig själv tycker jag :) sen när man har bra arbetskamrater och då pensionärerna är go så känns de så himla roligt att jobba :)

söndag bär de av upp till högland iaf :) måste ju hälsa på mor och far lite oxå å inte att allt förglömma lilla goa kingen =D sötast (A)

nu sitter jag iaf hos henke :) riktigt trevligt må ja lova :)

näe nu skriver ja mer när jag har nått målet högland :) ha de bra alla =D
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback