2009-08-15

Ja nu äre de lörda :) känns riktigt så nu ska ja va hemma tills på torsdag morgon då åker jag ner till Lycksele igen :) Ska bli skönt å få träffa kompisar igen :)  men lite tråkigt att de snart e skola hade gärna haft lite sommarlov lite längre :P men men är ju mitt sista år nu på barn och fritid i Lycksele :) Sweet ^^ ska nog gå bra ska plugga hjärnet iår å så ska ja söka vidare med :) haha

Ja jag ha ju inte skrivit så mkt sen i mitten på juli typ fy skäms på mej näemen jag har varit i Lycksele å jobbat på skytten så har inte varit hem något förrän nu dock :P så ska köpa mig en dator nu när ja åker ner igen :) kanske bli lite mer skrivande då :P

Ha iaf träffa en kille som heter Henrik han e från Kåge i Skellefteå riktigt trevlig mm :) ;D så han kom till mig den 20 juli å hälsa på å så åkte jag dit nu den 10/8 å hälsa på han då :) va riktigt mysigt :) 


 
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback