31/8

Sista dagen för denna månad å ha bara haft en lektion idag (Människor i behov av stöd) sen sluta vi 11.50 så då käka vi lunch på skolan sen följde jag Emma hem och va där en stund innan vi for på Duvan igen för Linnea skulle skriva teorin.

Idag så pröva vi student mössorna så de e klart ringde mamma å fråga hur man skulle ta betalningen så... Vi skulle va kvart över 8 på Duvan för att pröva ut dom på vår sov morgon :P

Nu sitter jag hos Ida  halv 5 ska hon på info på inlandets så ska följa henne dit sen halv 8 e de träning ska köra lite box idag är pröva på veckan så ska kolla vilka vi ska träna :)

Imorn så e de bf dagen på lugnet så man få se vad 2:orna ha hitta på för lekar iår man ska väl va me å leka lite hoppas på bra väder så de e inte lika dåligt som förra året då de regna han väl vurpa ett par gånger då så känner mig inte sugen på de iår igen :P

Igår tvätta ja å städa å så baka ja lite vart på bak humör så gjorde en cheesecake som e i frysen å min goda blåbärs paj ska skicka hem recpetet så de finns hemma oxå :)

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback