Ännu en av dessa skoldagar

Ja nu så ha skolan börja igen känns lite smått drygt men men e ju inne på sista året nu iaf :D de ha väl varit en relativt lugn vecka för oss men sen börja ju allvaret igen...

Idag så varade min skoldag från 08.30 - 11.00 typ sen hade ja sluta för dagen hade inget projekt arbete denna veckan så en del dagar har varit rätt korta... va ju på körskolan och lämnade dom mitt schema så ja hoppas att dom ringer för ja ha som mål att hinna ta de klart innan julen e här.... så ska ner till dom imorn å prata igen eftersom ja inte har något iv i 4 veckor eftersom vissa klasser går ut på apu nu till veckan... så slutar tidigt onsdagar å sovmorgon tisdagar...

Detta år så läser jag följande kurser;

-dans
-psykologi A
- svenska B
-projekt arbete
-människor i behov av stöd
-arbetsmiljö och säkerhet
-psykosocialt arbete
-pedagogiskt ledarskap

Men de ska nog gå bra iaf ska lägga ner bra mycke tid på skolan iår eftersom jag trotts allt tar studenten iår :) sweet

På lördag så ska jag jobba på Skytten 7-21 (delad tur) ska bli skönt å få tjäna lite pengar plus så får jag lite att göra oxå för den delen :)
På måndag e de provning för student mössorna på duvan haha tycker de va lite tidigt men men :P

På tisdag så är de ju BF dagen på lugnet haha gamla traditionerna :P ska bli kul på ett sätt känns de som :P

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback