Jobb

Idag så är de lördag å jag jobbar idag :) faktiskt riktigt skönt å få tjäna lite pengar :D jag jobbar en delad tur idag 7-21 med en rast mellan 12,30-17 så håller just nu på att funderera ut vad jag ska göra fram tills dess :P
Har ju varit på blå nu på morgon men ikväll ska ja vara på röd å ja gruvar mig lite för de eftersom ja nästan aldrig varit på röd men skulle väl få gå dubbel så de är riktigt bra de känner mig lite mindre nervös :P

Igår va de skolan som gällde första veckan å man e lite små less redan inte bra de inte men de e bara till att bita i de sura äpplet ;)

Imorn är de tvätt å städ dag för mig

Ja just ja inte allt att förglömma ha gjort slingor i håret i torsdags men blev inte rikitgt nöjd men alla andra säger de e bra så få väl ta å lyssna på dom då å bara acceptera hur de blev.

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback