Idag är de

som ni alla redan vet den 16/12 men det är inte vilken dag som helst det är den dag som Ida Hahlin fyller 18 =) så nu är hon 18 och de första hon gjorde med att inviga sin arton års dag va att fara till Emmoth och göra sin tatuering ;P hon va som inte nervös men från början men hon tyckte de gjorde ont :P

Till resten då... Jag fattar inte hur många uppgifter jag har på hög 6 men snart 5 uppgifter i svenska, rester från provet jag gjorde på fråga 2 uppgifter om Karin och inlämningsuppgiften i psykologin, å tack som de va så har jag bara 1 i arbetsmiljö och säkerhet dock så är den stor men jag SKA klara av dom...

Packa ska jag göra ikväll oxå å sen ska ja leta fram alla papper och de till min samsung telefon som inte vill funka eller den gå ringa på men ja kan inte se vem de e som ringer eller vad jag kan göra på telefonen hatar när jag hör att jag får sms eftersom det inte går att läsa dem skärmen e aldeles svart ja bli toki! Hans ska få lämna in den i Östersund så ja hoppas den kommer att funka efter det...

Julklapparna är köpta och inslagna så de känns skönt :)

Såg julshowen idag å fy så  dålig den va Fantomen... förra årets va så mkt bättre ;)

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback