Nu är de

inte länge kvar innan det är jul.. tiden går så oerhört fort ibland.

Är hemma i Högland har vare de sen torsda kväll å bli de tills skolan börja om igen :P

Alla julklappar inhandlade å inslagna.

Ja just ja igår när ja skulle använda mitt internet så hade de tydligen paja =/ kunde inte koppla upp mig så ringde till telias support å killen jag pratade frågade om lampan på modemet blinkade först svagt å blev sedan mörkare? Jo de gjorde det, ja då har det gått sönder och han skulle skicka upp ett papper ja skulle fylla i å de skulle ta 2 veckor å få det sen så ska ja ju skicka iväg modemet så att jag får mig ett nytt och de lär väl ta minst en vecka skulle ja tro. Skit modem! Aja ha tage mamma å pappas så länge nu när ja e hemma så få använda de så länge då.

Vet inte alls va  ja ska skriva.. Få hoppas att ja uppdatera nu under love nått iaf ;)

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback