2009-02-14

Jaha då sitter man här och skriver känns nästan som att de va ett tag sen sist :S

Är dock väldigt sjuk va på skolan igår på morgon och gick direkt till skolsyster men hon skicka hem mig gick till syrran för att kolla om ja hade feber och hade 37,2 så vet int riktigt vet ju som inte va ja ha när ja e frisk men känner mig inte riktigt kry men måste bli bättre få se om de bli nån skola för mig på måndag eller om jag är för krasslig få juh typ int sova nått :(

Ska skriva ett grattis till marica oxå som fyllde 18 igår :D glömde bort att skriva ett inlägg men hoppas att du fick en bra dag :) puss


aja nu ska ja bli frisk :P puss
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Marica

Sötnos :)

2009-02-16 @ 11:39:14
URL: http://marojka.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback