2009-07-05

Ja jag ha väl inte skrivit på några dagar men ha inte hänt så himla mycket så tycker de inte ha funnits någon nöd på att skriva direkt :P haha

Nu så ha de blivi en aningens svalare väder ute rätt skönt på ett vis men ja sakna nästan solen lite =/ men men inte så mkt att göra någe åt få väl hoppas på att de kanske e fint väder nu i veckan när jag e hemma är ju sista veckan till veckan som jag är hemma innan jag beger mig tillbaka till Lycksele för att få jobba lite =)

Va ha hänt för min del då nu sen jag sist skrev?

I fredags så komme Ejvin å Ann-kristin (farbror å faster) upp kring halv 2 sen ett tag efteråt så kommer Kia - Jonas - Melwin, Hanna å Sebastian (kusinerna med repsektive familj lr partner) upp över dagen så man träffade dom lite å umgick nån timme med dom :) va rätt trevligt eftersom de är ett bra tag sen man såg dom...  Vi va en sväng upp på körgårn en sväng la lite blommor på graverna..  å så en sväng ner på sågbacken :P

Ja i Lördags så klippte vi gräsmattan å sen så skulle vi klipp lädgdan backa huse, sa till pappa att jag ville klippa den :P så gjorde de sen va man in en liten stund innan man klippte resten med den lilla gräsklipparen å fy vilken brems som kom med jämna mellanrum man kan ju nästan bli tokig men de vore väl inte sommar med dessa sommar plåge insekter?!

Men men hoppas att alla har haft sig en riktigt trevlig helg iaf =)

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback