Höglandsdagen

Jaha nu så är denna måndag över =( har varit Höglandsdagen idag typ de enda som jag tycker händer på detta ställe nästan :P va rätt kul faktiskt enda nackdelen var väl att de regna =/ lite tråkigt men så kan vädret vara ibland :P inte första gången de har regnat på Höglandsdagen om jag säger som så :P

Syrran, Vanja, Samuel, Emila och Felix kom (de 2 sista är Vanjas barn) så vi va där å kolla å så :P

Även bandet Ständut Blakk va och spelade 4 år sen dom va här sist i s STORA Högland haha dom e faktiskt riktigt bra om jag säger som så :)

Ikväll så bli de en väldigt tidig kväll för mig ska upp tidigt imorn bli att åka tillbaka till Lycksele för att få jobba ett tag :) ska bli rätt kul men spännande oxå :P ha ju inte jobbat inom vården förut så känns rätt pirrigt :)

Detta är Ständut Blakk
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

fint namn du har =) hihi!

2009-08-06 @ 11:16:01
URL: http://pey.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback