2009-06-01

Jaha nu va man tillbaka till skolan igen efter 6 veckors praktik
fast jag har ju på ett vis varit på skolan eftersom jag har övningskört med skolan och det har gått rätt bra faktiskt det går ju fram sakta men säkert :P sååå jag får se när jag kommer att ta mitt körkort :) hoppas de e snart :P

Å sommarjobb bli de nog i sommar oxå :) sökte juh för ett tag sen men hörde ju inget så trodde inte de skulle bli något å så helt plötsligt så ringer telefonen =D då e de först från skytten dom fråga om ja ville jobba så jag ska dit idag och träffa dom :)
sen bara en stund efter så ringer de igen och så e de från smedsberget och jag träffade henne onsdag förra veckan men måste få veta från skyttten innan :P

I am happy :)
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Marica

Har är också happy :) Har fått på Åsbacka :) Pussss

2009-06-02 @ 10:49:19
URL: http://maricaaaa.blogg.se/
Postat av: Marica

Ska stå jag ;)

2009-06-02 @ 10:49:45
URL: http://maricaaaa.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback