2009-06-13

Lördag idag.. ha vari rätt kasst väder iaf men men de måste ju va lite regn iblnad oxå hängde som i luften hela tiden men inte förrän till kvällen så braka de lös.. börja regna nå kopiöst ;P
Men mamma å ja hann ju me lite idag trotts allt

Vi gjorde klart utvidgingen runt blommerna så nu e de nästan klart behöver bara lite barkmull för att hä ii rundeln men de kommer sen :P gick rätt bra idag inte så mycke åt (insekter) så de va lugnt...

Igår så gjorde vi de andra så vart 6 st vi utökade runt på å så runt rabarber planter med :) de va rätt hyfsat väder heöa dagen igår rätt mycke åt men de gick ändå bra å pappa nämnde att king (hunden) skulle behöva tvättas så jag sa att jag kunde göra de på kvällen om de fortfarande va skapligt väder :) så han blev tvättad men han blev lite bänni från början men sen gick he bra trots allt :) han e då ren nu tills han få komma in i hundgårn :O då bli han skiti igen *attans* men men :P ren ett tag iaf =D

Imorn bli de inte till att göra så mkt ska ner till Lse ska på kurs mån-tis å kanske köra bil på onsdag beror på sen bli de midsommar.. hoppas på bra väder hoppas jag ju på :)

Ska jobba i sommar :) känns riktigt skönt :) få tjäna lite egna pengar :) hoppas på mycke pengar gör ja med :) ska va på skyttens äldre boende :) haha sweet
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback