Helgen

Ja halgen som nu va så åkte jag hem. Tog ledigt för fredan å åkte hem redan på torsda kväll så skulle få en långhelg. Freda så fixa vi lite ute annars hände de inte så mkt just då men i Lördags så höll mamma å ja på å såga ved så de vart väl en hel del. Och igår va de väl tänkt att jag egentligen skulle åka tillbaka till Lycksele men planerna vart helt annat, vart som dålig på lördan efter att ha hålle på me ven men va väl som lite bättre igår men kände mig fortfarande hängig å så. Kändes som att ja inte skulle bli nå mkt friskare utav att åka tillbaka så ja beslöt mig för att stanna kvar hemma å de va väl ett klokt val för inatt ha de blivit ännu sämre. Knappt sovit nått under natten och super ont i huvudet ha ja haft så man ha som inte veta hur ja ska ha lega egentligen.

Hoppas ja hinner kurera mig så att ja börjar på å må bättre snart avskyr att vara sjuk man kommer efter så himla mkt i skolan å de e jobbigt. Näe nu e de sängen som gäller å hoppas på å få mer sömn inatt
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback