Idag så ha ja...

Varit på skolan till och börja med... började min skoldag 09,30 med Karin då fick vi äntligen få veta vilken handledare vi har på PA å då fick jag hon. Sen fortsatte vi med sammanställningen av den intervju som vi hade som uppgift så att Emma å ja satt med de Angelica höll på med att skriva nå anteckningar eller va de va. Sen lunch efter de då renskavsgryta med potatis mos :O skumt å inte speciellt gott de e ju smaklöst till 1000 skolans mat då e de inge gott :S
Psykologin börja 12,15 idag sen sista lektion va dans då höll Kim å ja på med en sak innom de så att men gick nästan bra bara nästan.

Hade boka tvätt tid så nu e typ allt upptvättat skönt men blev gode irriterad ikväll då ja tvätta iaf ja men de kan man ju läsa om i mitt förra inlägg.... så att men ha då lugna ner mig nu.
Städa ha man gjort idag å bara till å plocka bort de man ha på sängen å bädda nytt.

Igår så hade jag risk ettan som man numera måste gå för att få ta körkortet, å självklart glömmer ja min legitimation hemma på morgon så va ju bara att vända på klacken för att gå hem och hämta den annars hade de inte blivit nån kurs. Kom dock försent då till psykologin å tidigare från den va ja tvungen att gå men pratade med Åsa våran lärare om de så att hon visste om de.  Va å åt med Hanna då kring 11,30 för att vi skulle hinna äta för IV:n sluta 12,05 och vi skulle va på körskolan 12,00 för att legitimera oss så va ju bara å gå tidigare från lektion för att hinna få nån lunch överhuvudtaget. Vi va på körskolan 11,50 duktiga vi e (e inte långt att gå alls ta max 2 min att gå dit) xD 12,15 så började Erik med kursen å den höll på till 15,50 ca så lite lång drygt va de men nu e man då anmäld till transportstyrelsen va de väl om ja minns rätt... V 45 skulle de väl va preliminärt att jag å Hanna ska få fara dit :)

Imorn e de min sista skoldag denna vecka sen bli de helg för min del ska hem å hjälpa till hemma.

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback