Idag...

Går dagen riktigt segt, känner mig inte så super engagerad till skolan nu när man va hemma å sjuk i en vecka de tar på krafterna kan ja ju lova.

Va hemma i Högland från torsda kväll tog ledigt fredag för att åka hem och hjälpa till hemma lördan stog ja å mamma å hand såga ved ett bra tag under dagen sen kom syster yster hem, vart dålig efter att ha hållt på med veden eller va väl mer eller mindre hängig innan de men de bröt ut på lördag kväll.

Så jag stannade kvar hemma för att vila upp mig å klokt va väl de måde inge bra under hela veckan å surt kändes de att ha blivit sjuk för att man kommer efter så grymt mycket i skolan då man är borta så de inte e sant missade 13 lektioner förra veckan å då ha ja inte räkna med PA arbetet nått så de va ju nå jäkulst vill inte se hur mycket frånvaro de egentligen är.

Näe bloggar mer ikväll kanske om ja kommer på nått att kanske skriva om ;P

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback