Jaha..

då sitter man här igen å försöker att komma på vad jag ska skriva för att de överhuvudtaget ska va intressant å läsa för er som gör de.

De mesta av min inspiration till vad man ska kunna skriva här i bloggen ha runnit ut i sanden så ja får väl ta å göra ett försök nu då kanske?

Skolan rullar väl på som vanligt å nu så, TBG-mässan e de snart också så i fredags så börja vi på å planera inför den så att de ska väl bli lite kul, Emma Johansson å ja håller på med bildspelet inför den å så. Ska bli riktigt kul ska ta kort nu efter lovet också så vi ha nå fler kort på alla :P

Å nu så ha vi lov i en vecka så idag så beslöt jag mig för att åka hem till Högland, så ska snart packa de som ska med och ta med mig alla skolgrejer e väl bäst de med. Åja just de få inte glömma Brave heart den här gången låna den ju av henke för länge sen för att pappa ska få se den om han inte redan gjort de så den ska ja komma ihåg nu också :P glömde den sist ja åkte hem, så den stod kvar i bokhyllan här i min lägenhet :P

Ska försöka att kanske åka upp å hälsa på henke framgenom här, om ja få tid över dvs men ska väl försöka...

Vila i frid... hoppas du har de bättre nu.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback