Kan du nån gång fatta...

... att om man tvättar innan någon så tar man å hämtar sin förbannade tvätt i tid och INTE låter de dröja över en timme på en annans INNAN man går och hämtar den å börja be om ursäkt å allt! SE till å hämta den i tid för i helvette!!!!

SEN för de andra vilken människa som helst fatta att man INTE bara stå å hota en annan för att man e jävligt irriterad över de med tvättstugan.... Sen få man inte veta nått då man fråga utan bara en jävla massa skit ååååå ja hata en av mina grannar seriöst!!!! DE E INTE FÖRSTA GÅNGEN HAN HAR KLÄDER UNDER MIN TVÄTT TID Å DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Emma

Då kastar man ut deras kläder på golvet eller på en bänk ocj slänger in sina egna kläder, dom får skylla sig själv. Det brukar då jag göra :) Det funkar ;)

2009-10-07 @ 17:58:52

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback