Umeå

Är i Umeå i helgen, bor hos Idas morbror i Sävar.. e där med Ida och imorn bär de av tillbaka till Lycksele igen :) lite segt på måndag då de bara e en lektion men men bara att gilla läget . På tisdag så har jag risk ettan ska va på körskolan på skolan kl 12 för att legitimera mig, känns bra att få göra den nu men väldigt drygt dock, men snart e de inte länge kvar innan ja ha mitt körkort =D -halken dyker väl upp snart framgenom känns bra men pirrigt kan ja ju säga men få väl hoppas att den kommer gå bra då man far dit. Idag så har vi gått på stan hittade 2 tröjor imorn ska ja kolla efter nått mer som inte kosta allt för mycket. Körslaget ikmväll sitter å ser på de nu.... Ska bli kul å se om man känner igen nån från team Pontare:P Men ha de bra ikväll alla =)
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Marica

När ska du göra din då ? puss

2009-10-07 @ 12:21:59
URL: http://maricaaaa.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback