09/02

Ja idag så har jag bara haft en lektion å de va arbetsmiljö och säkerhet den va 50 min så vi skulle börja på en fördjupningsuppgift så de va ju bara att sätta igång med den. Nästa vecka å veckan där på skulle vi få arbeta hemma med den så då kommer man inte vara på skolan alls, eftersom vi inte har något iv nu tills dom som e på praktik kommer tillbaka.

Så efter ARL kursen så följde jag med Emma hem eftersom vi skulle göra klart svenska uppgifterna vi ha å så ha vi som inte gjort så mkt annat är då kvar hos Emma än känns rätt skönt är som tråkigt å va själv å hon e oxå ensam eftersom Hanna å Linnea som hon bor med är på praktik

Igår så va ja å spela brännboll med dom i klassen å de känns då i bena idag känner mig som Agda 93 :P så bli ingen träning ikväll men hoppas på att de e mkt bättre imorn så de bli nån träning då iaf :) kanske bero på om ida fortfarande e sjuk
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Marica

Nu jävlar har PM kommit igång med bloggningen, Marica är nöjd :)

2009-09-02 @ 22:12:59
URL: http://maricaaaa.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback