14/9

Jahapp en  ny vecka har just gjort sin början å inte vart de mycke gjort denna dag.. vaknade kl 8 typ av att telefonen ringde  ja orka inte svara utan lät de ringa sen stängde jag av ljudet. Hade inga lektioner idag så orkade inte bli pigg just då!  Klev upp 10,30 då va jag pigg å allert å morgonen började med en dusch sen frukost/lunch va man nu vill kalla de å så slappa ja bara blev lite osäker om körtiden men beslöt mig sen om att de måste ha varit 13.50 Anders sa i fredags då ja ringde å sa att ja va ledig idag.

Körningen gick väl sisådär.. körningen i rondellen gick väl bra men de där med alla andra detaljer som smått falli bort efter sommarens uppehåll gör att ja inte tänker på de så mkt DE MÅSTE DET BLI EN FÖRÄNDRING PÅ!!! men ska göra de bättre på torsdag då ja ha körningen :)

efter ja va klar så skulle ja gå å handla hade ja tänkt men blev att ja gick upp till Emma iställe :P sen kom ja på att jag kanske skulle skicka sms till min moster å höra om hon va kvar på lassarettet eller om hon kanske hade fått åka hem men de hade hon inte så då tog jag mig en promenad å hälsa på henne de va trevligt :) få se om jag kanske går dit nå mer i veckan.

Imorn så ha ja 2 lektioner samma lektion e de oxå eftersom vi la den på morgondagen.

SKA ta mig i kragen å göra skolarbete denna veckan så att de bli gjort å så måste jag göra terifrågorna på datorn suck hur orka man...

I helgen bär de upp till Skellefteå ska till Henke å ha de mysigt =)

Näe nu ska ja baske me sova gonatt alla
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Modern

Vad är de här för nattuggla. Sedan är de nog bäst du skärper till dig o gör skolarbetet. Skulle ha givit dig en kick i rumpan så du har fått upp farten haha...

2009-09-15 @ 18:39:12

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback