16/9

Jahapp idag så hade vi PA info tråkigt va de å inte fick vi veta vad vi skulle få för handledare istället utan de får vi inte veta förrän alla ha valt vad dom vill jobba med suck! Hoppas jag få en bra lärare som handledare bara :) Å på ARL kursen kunde ja inte göra nått för F5 jäkla datorer är ju dum va typ 3 som inte funka men bara till att gilla läget. Slutade typ 10 idag så stanna på skolan å åt lunch sen for ja på stan köpte mig 2 par nya strumpbyxor ett par rödrutiga som jag kan ha på jul å ett par vita så jag inte bara ha dom svarta ja äger :P sen gick ja på Öhmans köpte mig tröjan som jag sååå länge hade kolla på =) sweet =) sen va ja tvungen att gå på apoteket skulle köpa allregi tabletter så de gå bättre att va hos henke eftersom han ha kissekatt...

Idag så tvättar ja just nu så väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så ja kan hänga upp å vänta på nästa tvätt omgång :P känns skönt å så e de väl typ lika bra å kanske packa de mesta som ja ska ha med mig så de e typ klart innan freda :P annars lär ja väl glömma nått som typ allegri tabletterna som sist ja va upp till Kåge men de gick ju bra då så :P
Idol ikväll :D ja längtar de e ju allti utagningarna som e allra roligast men missar på freda dock =/ hmm ska nog gå bra iaf hinner ju se då dom e i Umeå =)

Igår hada jag bara 2 lektioner å då va vi ut på stan i rullstolar för att kolla på olika affärer och andra ställen här i Lycksele har det med tillgängligheten för Handikappade å man kan ju inte påstå att de e sådär super bra på dom ställen jag Emma R å Emma Jo va på den som typ hade bäst av dom ställen vi va in på va ju typ Öhmans... så man tycker ju synd om dom som e handikappade men rätt kul va de fast alla stirra så jäkulskt på en de va inte så värst kul dock :P

Kommer inte in på msn fatta inte va de kan va å inte kan ja ta hem nån nyare verson av de heller ja bli toki!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback