21/9

Nu bli de en snabb uppdatering här på min blogg ska sriva mer när jag kommer hem till Lycksele igen =)

Denna helg så har jag varit i Kåge (skellefteå) hos Henke =) åkte dit efter skolan i fredags så att de har varit mysigt å sitter då kvar här.. Ha som inte orka fara hem eftertsom de e inte nå lektioner förrän torsdag så.. bättre å spendera lite tid med honom eftersom vi juh inte träffas allt för mkt :P
Men men bli väl mera sen =)

I lördags iaf så ville ja in på stan Jessica skulle ju dit så va ju med henne å passade på att shopa oxå liks då ja ha pengar för de =) så vart ju att man hitta lite smått å gott eller vad man nu vill kalla de :P

Annars så har de väl inte hänt så väldans mkt om jag säger som så

Näe men som sagt bloggar mer när jag kommer hem till mig igen =)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback