7/9

Jaha nu va de måndag igen då å ingen skola ha ja idag är ledig hela dagen känns segt.. så va ska man göra hmm??? Kl 12.50 så ha jag iaf körning så som de ser ut nu iaf så ja hoppas de inte blir nå ändringar framöver heller ja ha ju som inte kört sen typ en vecka innan skolavslutningen så de e ju ett tag sen så lite små nervös är jag ju faktiskt men de ska väl gå bra iaf :)

Va ha hänt i helgen då?

Fredag så sluta vi ju skolan kl 2 så då följde ja Emma hem eftersom hon skulle packa å så sen strax före 3 så gick vi på busstation eftersom henke skulle komma till mig =) han kom in me bussen typ 15.30 så då vänta vi ett tag till med Emma på hennes buss som gå 4 (Åsele bussen) så efter de va vi å handla sen så gick vi hem jag va väldigt trött hade inte sovit många timmar natten innan men då vi väl la oss ner i sängen för att vila så vart ja super pigg konstigt :O Men sen senare blev de middag å så... Senare på kvällen så kolla vi på en film vi hade hyrt (minns inte va den hette) men den va då rätt bra =) sen la vi oss för att sova vart ju några fler timmars sömn än natten innan de :P

Lördag gjorde vi väl inte så mkt inte världsbäst väder om jag säger som så :P Men iaf han åkte då hem på lördagen men de gjorde ju inte mig så mkt hann ju träffa han å så ha han ju lilla Tequila å ta hand om så man kan ju inte lämna djur hur länge som helst ensam... Men iaf på kvällen så for ja till Ida å umgicks lite med henne å så å sov hos henne eftersom de va som halv dåligt hela helgen...

Igår så hyrde vi män som hatar kvinnor alltså nja vet inte om jag tyckte den va så bra som alla hade sagt att den va men alla ha vi ju alla olika smak den hamna som inte på tipp topp hos mig utan den va väl någorlunda

Men men hade en mysig stund med henke i helgen iaf när han va hos mig :)

puss
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback