9/9

Jaha nu börjar denna dag att lida mot sitt slut å inte har jag hunnit med nå mycket idag skulle gå på dollar idag men blåste så förbannat mycke så sket blankt i de.. Emma fråga om ja kunde posta brev å nog kunde ja väl göra de hon hade typ blivi sjuk hoppas hon mår bättre imorn :)

Slingade håret idag syns faktiskt vad de e för färg nu jippie =)

Skulle vara duktig och göra skolarbete oxå men ha inte haft nån inspiration till de va e de här... måste ta å skärpa till mig. Å inge bra gå de med frågorna på datorn heller :S SUCK

Imorn e de skola å jag har körning hoppas att de förblir så oxå så de inte e nå annat nu.. Kör iaf under karins lektion haha men tänker inte ändra inte denna vecka iaf :P hinner va på den i 45 min bättre än inget iaf :)

Kan inte sova¨å vill inte vara vaken suck så less jag BLIR!!!!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback