Äntligen helg!

Nu så är de ju äntligen den efterlängtade helgen som man bara väntar på i början av veckan :P Å så 2 lektioner idag de va inte kul.. väldigt långtråkigt. vi slutade typ 11,15 kanske? är inte säker men därikring

Igår så hade jag ju körning å de gick super :) är helnöjd va å snurra runt i rondellerna vi bron men de gick bra trots lite nervositet men av någon konstig anledning så gå de allti bättre om ja e lite nervös än om ja e alldeles för självsäker hmm va kan de bero på ?

Denna vecka ha ju vare jobbig som bara den bara för att vi inte ha nå iv å inte ha börja me pa än heller så då ha vi håltimmar lite här å var suck ja längtar tills de bli iv igen för ja e less på alla dessa håltimmar till höger å vänster.

Idag 2 lektioner som sagt eftersom vi inte hade karin nått eftersom hon inte hade fått tag på några datorer till ARL kursen så fick vi jobba på valfri plats så då va de ju inge mer med de så satt å häcka på busstation i hundra år känns de som va hem å hämta min bettskena (jobbigt för den gör ont) sen skulle ja springa ärende åt mamma på Apoteket så gjorde de sen satt ja på busstation kl va väl kanske 12,45 när ja kom dit å bussen gick 4 så va små less efter en timme men hade inte nån större lust att gå på stan för finns inge intressant där...


A just ja en ny klädaffär ska ju öppna i Lycksele va de Kappahl eller va de lindex guldfisk minne men nån av dom e de iaf så väntar med spänning :P

Näe nu hörrini nu e de sängen som gäller för mig men ni få sova så gott :P

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback