BF dag

Ja idag så ha vi ju haft bf dagen på lugnet som vi vare dom andra åren som man ha gått på tbg, vi hade ju iaf tur med vädret =) solsken dock kunde de få ha fått blåsa lite mer så att de ha fläkta lite men men :P

Vi 3:or stod ju för att göra maten å kände mig inte så sugen på att göra de för alla kan ju som int laga maten precis :P så jag va frivillig på att va med och leka iställe:P

Hela dagen börjades med att leka en namn lek då man ska flytta på fötterna för att nudda den andres fot typ lite klurigt men de gick bra sen fortsatte de med brännboll å va med 2:erna å spela första slaget vart bra alla andra vet ja inte va ja fjomla med =/ resultatet blev att etterna van. Maten va klar så vi käka lite de va hamburgare som de andra i 3:an stod å stekte. De fortsatte med fler lekar nån ballong lek där man är i 2 lag å ska springa å spränga ballongerna med hjälp av att stampa på dom va lite klurigt å åter igen 1:erna van igen sablar oxå =(
Vi körde även drag kamp revansch i år mot fjolårets 1:or (årets 2:or) vi vann :) men när vi skulle dra mot etterna gick de en alta sämmre men dom fuska första gången oxå så... Ja lyckades då skada min hand under dragkampen så nu ha ja jätte ont få se hur de kommer gå att spela brännboll ikväll vi skulle dit (klassen) å träna lite innan våren typ :P

Nu ska ja på stan å köpa mig en stegräknare om den inte e för dyr dvs bloggar mer ikväll ha de :)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback