Torsda kväll...

.. Å ja sitter vaken än va e de här :O
Borde väl egentligen sova nu men ska försöka gå igenom min check lista om vad som ja ska ha med mig till Kåge i helgen ska ju fara till Henke =) ska bli mysigt... bli väl en lite större väska än sist eftersom jag ska ha med mig lite varmare kläder den här gången :P sen typ 1511 andra attrealjer ja e ju trotts allt en tjej ;P De sista packas imorn på morgon å så bli de å fara på skolan få se när de bli vi sluta egentligen :P bli väl nångång :P

Mamma skicka då efter nya jeans å bh:ar åt mig nu ikväll tänk en sån tur man ha lilla mamma =)

Typ knappt nån skola idag oxå ja bli tammetusan less nu ja bli le på att sluta typ 12 å börja typ sent om dagarna ja läängta tills vi få börja med IV igen så de bli nån ändring igen så att allt e som de ska va.

Körning idag å kan inte skryta om att de gick bra tycker jag KAN ha gjort MYCKE BÄTTRE ifrån mig än vad jag gjorde. För de första va ja okoncentrerad till max å ja kunde egentligen de kujtim sa men gjorde de inte iaf suck ! Nästa gång ja kör så ska jag va kocentrerad till max å göra allt ja kan typ körde i fel fil i rondellen då ja skulle till vänster å ja allt sånt.... BLÄÄÄÄÄÄÄ

Ska nog hoppa in i duschen nu å sen SOVA gu så skönt de kom att va =D

Få se om de kanske bli nå bloggande i helgen återstår ju att se ;P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback