10/4

Nu har snart detta lov rullat iväg också. Tycker att tiden går så himlarns fort ibland och när man väl vill att klockan ska gå fortare så tickar den segare än segast ibland (känns de då som)

Gjorde värsta workout passet idag på dryga timmen men de sista 10-15 minuterna var väl jobbigast kan ja väl tycka.. Haha ;)

Snart är det måndag och min praktik börjar igen gruvar mig inför dom tidiga mornarna som väntar :S tycker att dom är värst av alltihopa ;P Men men lika bra att vänja sig inför de kommande livet när man ska börja på arbeta när man har gått klart skolan å allt de där.. ;P

Sen e de BARA 2 veckor kvar av våran super långa praktik period, kommer att kännas jätte udda att väl komma tillbaka till skolan igen när man har varit borta i så pass många veckor från den. Varav 6 veckors APU och 2 veckor lov.. Men men bara att bita ihop ska man väl säga de sista jobbiga veckorna som är kvar av skolan för när vi har kommit tillbaka till skolan vecka 17 så är det ENBART 7 veckor kvar innan vi tar STUDENTEN!!! Fatta jag tar studenten jag kan knappt trott känns lite overkligt ska ja väl säga..
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback