29/4

Näst sista dagen av denna månad och har inte blivit så mycket gjort denna dag. På religonen ska vi göra en egen fördjupning så de är väl inte alldeles för skoj :P och på Karins lektion så påbörjade vi något nytt och vi fick göra en övning så va kul att se hur folk ser en.

Ida och jag tog oss en promenix bort mot jysk så köpte mig en toahink me pedal en såndär smartis och sen en ny hallmatta som är lite kuligare än den ja ha vart inte så fasligt dyrt ;D Sen har vi suttit och tagit det lugnt resten av kvällen och jag fick mig uppdraget att vara personlig frisör (vilket jag är till henne när de gäller att färga hår )

Imorn e de fri dag från skolan så då drar jag å Ida till Ume för ja ska köpa student kläder och hoppas på att ja hittar något annat blir ja ju rent av tokig måste ju ha nått för klänningen som mamma hade skickat efter va alldeles för genomskinlig annars hade den funkat super bra. Så synd va de =(

Ida ska även träffa crille så ska va med dom under dagen men de blir nog inte hela inte.

Igår hade vi ingen dans utan fick jobba hemma på den men eftersom ja e klar så va de ju svårt men gick iaf ner på dansens hus och pratade med Lotten om min uppvisningen och ska även använda mig lite av Emanuel för annars kan de bli lite krångligt ;P så gick ja på busstation och inväntade att ida skulle komma till Lycksele så satt och prata me Emanuel en stund innan hon kom.

När Ida anlänt så gick vi på dollar å köpte nå små saker. Vi hittade en sophink med pedal som det stod "frog" på så vi fulade oss och köpte den till Emma å tror ni inte att hon blev glad =) lite glad oxå av att hon fick den så vi förgyllde hennes dag så att säga ;P
 Citat från Emma "Men ja fyller ju inte år nu?!" :O
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback