6 veckor flugit förbi

Blääää Jag vill inte åka tillbaka till Lycksele, å praktiken slutade i fredags och jag som trivdes så grymt mycket =) vill seriöst inte lämna skolan hade skit kul där även om dagarna kunde bli lite lång dryga.. men men de här e väl så som livet ska vara... Antar ja =/ Seperations ångest! Varför gatt just dessa veckor gå så jäkla fort???
Fick en present av min handledare en ordbok lite kul :) men oxå ett kort som både 7a och 7b hade skrivit sina namn i och lite saker och blev tårögd i bussen när ja öppnade kuveret och läste de.. kommer sakna dom så grymt mycket.. Alla tycker nog inte att de va lika fint som ja tycker men de skiter ja i !

Men sen e de 7 veckor kvar av skolan sen e de studenten som gäller! ska bli kul men kommer nog sakna min klass och sakna att gå till skolan trivs väl inte på skolan men de kommer att kännas konstigt som bara den.

Men livet och verkligheten som gäller även om ja kommer läsa vidare så få ja se om de blir i höst eller något annat år för de bero ju på om jag tar mig in eller inte.

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback