Sliten krigare!

Ja som rubriken lyder så är ja en sliten krigare idag..

Högstadiet skulle till borga idag och jag hade hoppats att de skulle va bättre väder än vad det var.. Såg ju lovande ut i morse med solglimtar men skenet bedrar..

Skulle först inte åka men vart övertalad, så tog mig vatten över huvudet och skulle pröva på å åka bräda men gick väl inte direkt bra.. Har jäklar inte nån balans på en så föll ju hela tiden å lyckades inte ta liften heller så gick uppför backen ( barn backen, eller som Tommy säger; - teknikbacken) men hann ramla ett ex antal gånger under den lilla biten ner:P så nu har ja ont i rygg å rumpa.. inte bra =(

Men ska man va morsk så...

Finns tyvär inte bild på mig när ja åker bräda men lägger in några bilder från dagens lopp



Fler bilder kommer en annan dag :P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback