Sommarjobb =)

JAAAAA!!!!! Nu är mitt sommarjobb kirrat :D se skönt :D Jag som har gått å grubbla på de om jag kommer få jobba nått i sommar eller inte? Men jag har ju inte riktigt tagit mig i kragen för att ringa chefen heller så får väl skylla lite på mig själv att jag har varit orolig eller va man  ska säga..

Men i tisdags hade jag ett missat samtal när jag kikade på telefon å de va från chefen så ringde upp och hon frågade hur länge jag ville jobba i sommar och mitt svar va ju så mycket som möjligt :D Så har fått 7 eventuellt 8 veckor =) Jag är så nöjd... De 3 första veckorna ska jag jobba heltid medans dom andra 4 veckorna var 87.5 % om ja minns helt rätt :D känns super att få jobba så mycket :D


Men måste bara ta mig i kragen för att söka vidare utbildning oxå så att jag har gjort de så de inte är allt för sent.. Men må söka på fler ställen än ume men hoppas faktiskt att jag kommer in där men man kan ju inte bestämma sin egen framtid heller..

Snart kommer en del av mina kläder JAG LÄNGTAR!!!! :D
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback