Tiden bara rusar fram..!

Gud vad tiden rusar fram.. Ibland så går den alldeles för fort å när man vill att tiden ska gå fort näe då går den segare än en snigel..

Nu är de sista veckan på praktiken, sorligt men sant.. Hade gärna haft de ännu längre men man få ju inte alltid som man vill.

Men mina veckor har varit hur bra som helst.. Var väl rätt nervös första veckan men den släppte eftersom tiden gick jag blev mer varm i kläderna eftersom veckorna gick och började slappna av i klassrummet. Har prövat på att rätta engelska å svenska prov och nu hållit egna lektioner lektioner i engelska och svenska som går som en dans. Å nu trivs ja som fisken i vattnet :D Å så e de bara en vecka kvar =(


Känns väldigt rätt nu när ja e på praktik om att få bli lärare så få se om jag tar mig in på utbildningen i höst.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback