Shopping i Umeå

Igår så tog jag mig och åkte till Umeå för att köpa nått lite nytt för att bla kunna ha på sig när man börjar universitetet så jag fyndade mig en hel del grejor.. Dock kanske inte så kul att springa runt på stan själv men när man inte har något annat val vad gör man?

Hann iaf träffa Anna en stund å så kom Myh in på stan oxå så lite kompany fick ja en stund innan jag åkte hem ;P

Hade tänkt lägga upp lite bilder från gårdagen bla från Umeå å sen när ja kom tillbaka till Lycksele så va ja med Emma =)


   


 

 

   

   


    


   

Tog mig även till att köpa mig en plånbok.. har länge velat ha en större så man kan rymma alla kort å här i Lycksele ha ja inte sett någon som jag har tyckt om så då passade jag på att göra de nu när ja va i Umeå ;)

Träffade även en av mina kusiner på Lagerhaus jag tyckte jag kände igen henne men jag var inte säker från början men gatt kika mer noga å då va de ju min kusin Veronica å lite paff blev man att se henne i Umeå när hon i självaverket bor i Östersund :P
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Modern

Värsta shoppaholikan hihi..Nu vet jag hur de ser ut dina nya kläder hihi

2010-08-19 @ 20:24:43

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback