17/12

En vecka kvar innan jag går på arbetspass för jul. Kommer att kännas väldigt konstigt att jobba under jul när jag alltid annars har varit hemma under jul.
Men nångång ska väl vara den första att inte vara hemma på jul? Man får väl göra det bästa av situationen och jag hoppas man kommer få jobba med underbara människor, nog för att man alltid gör de ändå :)

I helgen hade jag tänkt att få upp min lilla julgran och det sista av mitt lilla pynt, sen ska jag väl slå in de julklappar som är oinslagna vilket är 3 stycken.

Ska väl försöka hinna träffa emma få se vilka gamla kort från gymnasietiden hon har och få min julklapp utav na ;)



Igår så va jag och träffade läkarn angående min rygg och han kände på min rygg och konstatera att jag har ont i nacken, bröstrygg och ländryggen, och att jag inte har nån skada på någon disk eller något sådant utan bara att mina muskler är otränade. så jag ska träna men måste ju bara komma i skott för de :P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback