2/12

Inte många dagar kvar nu innan jag ska bege mig till Vilhelmina...

Var tänkt att Ida skulle följa sin pojkvän till Sundsvall på sönda å dom skulle komma på freda om ja inte minns helt fel, så jag skulle inte åka till vilhelmina förrän på freda eftersom jag är bjuden på middag hos dem på lörda.
Men nu vart de lite annat.. Ida ska på halkis på tisda (7/12) så hon stannar kvar och vill att ja ska komma på tisda till vilhelmina för att hålla henne sällskap medans killen hennes är borta å ja sån snäll vän är ja ju faktiskt att jag kan göra de + att vi får lite kvalitets tid med varann dom dagarna han är borta, men även att om inte jag skulle åka dit så skulle Ida inte äta så mkt för hur kul är de egentligen att laga mat till sig själv? Inte alls.. Å hon behöver äta eftersom hon är gravid så åker jag dit för att hon ska få så lite komplikationer som möjligt.  
Sen är det ju som så att jag och Ida inte umgås så ofta nu för tiden så man måste ju passa på medans man kan ;)


Men idag så har jag gjort pepparkaks deg så imorn så ska jag göra hemmagjorda pepparkakor=)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback