29/12

Sitter hemma i Högland och ser på barnfilmer, ja jag har mitt barnasinne kvar men det är väl inte fel med de???!

Kom hem igår vid halv 5 och började min resa kl 9 att de ska ta sån tid att åka 20 mil.. Önskar att jag haft bil och körkort men de kostar ju pengar och då ska man ju gärna ha en inkomst oxå.. sen hade jag nog inte vilja köra den sträckan helt själv om ja ska va ärlig. Men denna vänta när man ska åka hem, man kan ju rentav bli tokig på de.. men men.

Ska va hemma nu men tills när ha ja inte bestämt eller ja jag måste vara tillbaka innan den 17/1 så åker nog tidigare än de.

Men ska bli skönt att få va hemma och vila upp sig kan ja ju lova, är helt slut efte julhelgens arbete ;)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback