Att ord kan göra så ont

Att vissa ord kan göra så ont i en..
Jag namnger aldrig någon mer än mina fina vänner på bloggen för jag tycker inte alltid att alla ska veta vem jag skriver om, för att utsätta en människa för så lite smärta som möjligt.

Men iaf jag kommer nämna lite om en person.

Du tog kontakt igen, du verkade vara annorlunda men du hade inte förändrats ett dugg, jag var för blind för att se vem du verkligen var. Jag trodde du kunde förändra mitt liv men inte alls.
Du sa ord till mig som nu gör så ont, att jag ens trodde på dom, jag litade på dig. Jag vet inte om de du sa va sant eller om de va ryktena om dig som ja skulle ha trott på.
Men det är bäst som det är nu, att vi går skilda vägar!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback