Dag 20 - Den här månaden

Ber om ursäkt att dag 20 kom idag när de skulle komma självaste julafton men va så gräsligt trött å höll på somna i soffan så orka inte ens lägga en tanke hit. (Å nej mamma jag glömde inte bort ljusen dom va ja duktig och släcka itid ;) )

Är det december och 2010 börjar att nalkas mot sitt slut. Om bara 6 dagar kommer det ett nytt år med nya möjligheter.

Jag har väl hunnit med rätt mycke denna månad;

-Den 6/12 tog jag bussen till Vilhelmina till Ida och va där en vecka, anders skulle va borta till torsda så hon/dem tyckte ja kunde komma å hålla henne sällskap.

-Varit på ett möte som hjälper mig för var dag

-Hunnit åka en sväng te Ume

-Jobba julhelgen

Ja kanske inte låter så mkt med de är mycke för mig ;P

Sen på mellandagarna blir de Högland
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback