Dag 21- Ett annat ögonblick

Ögonblick kan man ha flera stycken av vissa minns man andra kan man glömma bort.

Jag kommer att skriva om den dagen jag tog studenten 2010-06-11

Det är ett oförglömmligt ögonblick, man är både så upprymd och ändå kan den dagen kännas oerhört sorlig. Man slipper skolan om man inte väljer att fortsätta direkt efter, man tappar kontakten med de man umgicks med och man träffar inte de man umgicks med. Vi gick runt på skolan och skrek BF3 TJALALALA osv... vi var mest tjejer och hade en kille i klassen, vi skulle överrösta de andra klasserna. Nere i idrotts salen så satt vi mellan teknikarna :P Jag blev den sista på hela skolan som blev uppropad på stependie utdelningen, jag fick ett stipendie jag måste bara köpa mig en ram och rama in den.
Dagen innan pyntade vi vårt flak och hade trevligt alla i klassen var med =)
Min mamma och pappa kom på min stora dag, jag var överlycklig.

Bilder från studenten.







Jag saknar min klass bf vi hade våra stunder men jag trivdes så oerhört bra i min klass. Jag saknar umgänget med de som jag umgicks med...
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback