Dag 25 - En första

Nu blev de riktigt svårt.. Tycker vissa blogginlägg på denna lista kan vara riktigt svåra, men detta tar nog priset.

En första.. hmmm det måste ju menas med att man får välja att skriva om vad som helst, och jag väljer nog att skriva om den allra första skoldagen på Tannbergsskolan min första dag på bf

Jag skulle gå från mig på morgonen och började gå rätt tidigt hemmifrån för att veta att jag skulle komma i tid till skolan första dagen, var inte så van Lycksele då på den tiden. Syrran hade visat mig hur ja skulle gå 2 gånger och jag hittade dit gick inte vilse ;)

När vi skulle börja så satte jag mig i klassrummet längst fram och längst in mot väggen, Karin och Edward gick igenom schema och massa andra saker, på rasten blev ja vän med en tjej som heter Angelica och hon kom från Åsele, vi skulle presentera oss och massa såna saker, det var 2 killar från början i klassen och en stannade kvar hela tiden ut. Dagen var väldigt kort tror vi fick sluta till lunch eller strax efter.

BF är bästa klassen genom tiderna!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback