Dag 7 ´min bästa vän´

Jag vet inte riktigt om jag tycker om att lägga in personer i olika fack och göra en generallisering på olika människor men rubriken är att jag ska skriva om min bästa vän... Om sanningen ska fram så har jag ett par riktigt bra vänner men det är en jag speciellt kommer ta upp just nu...

En vän som är som min andra hälft heter Ida Margaretha Karolina Hahlin och är lika gammal som mig. Under högtadie tiden så gick vi i parallel klasser med varann hon gick i B och jag i A och vi började inte att umgås förrän i åttan och riktigt hur minns jag inte. Vi 2 är så olika men ändå så lika vi är som helan och halvan, oskiljaktiga. Tillsammans är vi inte dom som vi är när vi är själv, för när vi är med varann så kommer barna sinnet igång och vi blir som ja ungefär som barn  men de är väl en bra sak right?

Vi delger saker till varann som man inte ens kunde tro vi litar på varann, stöttar varann i alla lägen hur långt avståndet än är så finns vi för varann.

Vi har varit vänner sen i åttan så nu är det 5 år sen vi blev vänner och vi är det än idag, vi har haft våra argument om saker men äkta vänner kan bli sams igen.


Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback