Dag 8 ´ett ögonblick`

Jag har länge suttit och tänkt på vilket ögonblick jag ska välja jag har velat fram och tillbaka mellan olika ögonblick och jag är fortfarande inte helt säker på vad jag ska välja för något...

Men jag väljer ögonblicket när vi tog studenten.. Det är både ett lyckligt å sorligt kan man väl säga.
Så skönt att slippa skolan på heltid men ändå va man saknar vissa klasskompisar så fruktansvärt. Den dagen jag tog studenten va ett stort steg för mig, jag skulle komma ut till en ny värld och mötas av nya utmaningar, den dagen blev jag uppropad som en av stependiaterna, jag trodde knappt mina öron när det händer nått sånt så förstår man inte vad som ha hänt.
Bf har varit den bästa klassen någonsin inte för att jag inte tycker om mina förra klasser men det va något speciellt med bf.

Jag saknar de flesta bf:are!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback