Dag 9 ´Min tro`

Jag tänker uttrycka mig så som jag anser just i detta blogginlägg och det finns inget rätt eller fel med det jag skriver, det är precis så som jag tycker och alla människor tror på oliks saker.

Jag är inte kristen eller tror inte på någon Gud eller Jesus det har jag aldrig gjort, men jag tror att man lever vidare men kommer till någon annan plats, om det är här eller någon annanstans vet jag inte.
Att de som har gått bort ifrån oss ändå finns kvar med oss även om vi inte kan se deras närvaro så finns de bland oss. En del kan känna den fysiskt ibland så tror ja att jag kan de.

Men som sagt jag tror att man lever vidare även om man inte finns kvar bland de sina.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback