Det här är jag

Ja gårdagens blogginlägg blev inte som jag hade tänkt att det skulle bli så det får jag ta ikväll istället. Kommer skriva lite om vem jag är och tänker inte bli alldeles för personlig tänker tänka mig för på de jag skriver.

Vem är jag?

Jo jag heter Petra Katrin Mårtensson född 1991-02-10 och är uppvuxen i Högland tillsammans med min familj.
Jag har 3 syskon och jag räknar det som så även om inte en finns med oss längre (fysiskt), så jag har 2 äldre bröder födda 1975 och 1980 å sen har jag en syster född 1985. Min fina mamma och pappa född 1949 (pappa) och 1955(mamma). Vi har alltid haft hundar hela min uppväxt och en kanin när jag var mindre som dog när jag var 6 år vår lilla skutt skutt bodde ute året om och minns att jag brukade locka på honom för att ge honom knäckebrö eller morötter den lilla skygga stackarn :)

Jag har väl varit en person som tidigare har haft lätt för att skaffa vänner, men umgås inte längre med någon av dom som ja umgicks med när jag var yngre, utan de vänner som jag har skaffade jag under högstadie tiden och gymnasiet.

Ska beskriva lite om hur jag är som person;

Jag är en lugn, omtänksam små sprallig, måste alltid ha något att göra så håller på med olika handarbeten av olika slag. Jag sprider energi och kan ibland vara väldigt tyst av mig kring människor när jag inte känner dem. Kan även ha svårt att lita på vissa människor eftersom jag blivit sviken av många personer genom åren.
Har inte hittat någon fast kille utan dejtat en del människor som ena stunden visar en sida av sig och nästa så får man se en annan sida av dem. Så jag har gått på många nitar.
Jag har länge haft ett intresse för musik och har sjungit några år, nu är det länge sen sist men ska börja med det igen får en sån härlig känsla när jag sjunger.
Skissa på bilder gör jag när jag har lust och kan gärna sitta många timmar med det och helt koppla bort omvärlden.
Ett ny upptäckt intresse är fotografering och redigering.
Jag är väl en tjej som egentligen har lätt för att bli sårad så har alltid byggt upp en mur för att kunna stå stadigt på jorden.
Familjen och vänner betyder guld för mig.

Jag kan säga att jag alltid har sett ut som jag gör men gillar allra bäst bilder på mig när jag är liten, tycker om dom så tänkte lägga upp några bilder från gamla tider men kvaliteten är inte det bästa men det får ni ta lite hänsyn till ;)

Men det var iaf lite om mig ;)
Nu kommer det en bildbomb...













Det var några bilder.


Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback