Jobb

Nu är det en timme kvar innan jag ska befinna mig på jobbet, bemanningen ringde för 15 min sen å eftersom jag är en sån vänlig själ så ska jag ta och jobba 14-21 på röd, är ännu inte fullt så hemma på röd sida men jag får göra det bästa av situationen det blir lite mer pengar iaf ;)

Så kom inte så långt i min städning idag för nu ska jag ta det lugnt och försöka få i mig lite så att ja inte hungrar ihjäl när ja jobbar, får se om det finns nån energi kvar när ja kommer hem så jag kanske kan plocka ihop lite mer, eftersom imorn ska ja tvätta bort en massa.. och fortsätta städa.. Damsugningen är nog bara att glömma när ja kommer hem ikväll. Sen får jag blogga mer när jag kommer hem ikväll
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback