Merry X-mas

Nu är det julafton som har kommit med stormsteg och iår så kommer jag att fira min jul på ett lite annat vis än vad jag vanligtvis brukar. I 18 år så har jag firat jul hemma i Högland men inte iår.

Jag har fått en förfrågan om att jobba jul på skytten och jag älskar pengar så tacka jag ja eftersom det ger så mycket bättre att jobba på storhelg än en vanlig helg och det är inte alls fel med lite kirr i kassan ;)

Så jag är uppe med tuppen eller rättare sagt jag har inte sovit en blund.. Men ska nog gå bra att jobba iaf har ju haft andra gånger det har varit samma sak att ja inte kan sova innan ja ska iväg och jobba.

Känner mig förväntans full att få jobba nu under julhelgen :) Alla trevliga och mysiga pensionärer och arbetskamrater även om inte alla är ordinarie så kommer det gå supen de känner jag helt enkelt på mig :)


Så jag vill önska alla er läsare en RIKTIGT GOD JUL! =)

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback