Tidsfördriv/lista

Okej bara för att fördriva lite tid så tänker jag lägga in en lista som jag ska blogga om :)

  • Dag 1; Om mig
  • Dag 2; Min första kärlek
  • Dag 3; Mina föräldrar
  • Dag 4; Detta åt jag idag
  • Dag 5; Vad är kärlek?
  • Dag 6; Min dag
  • Dag 7; Min bästa vän
  • Dag 8; Ett ögonblick
  • Dag 9; Min tro
  • Dag 10; Det här hade jag på mig idag
  • Dag 11; Mina syskon
  • Dag 12; Detta finner man i min handväska
  • Dag 13; Den här veckan
  • Dag 14; Vad jag hade på mig idag
  • Dag 15; Mina drömmar
  • Dag 16; Min första kyss
  • Dag 17; Mitt favorit minne
  • Dag 18; Min favorit födelsedag
  • Dag 19; Detta ångrar jag
  • Dag 20; Den här månaden
  • Dag 21; Ett annat ögonblick
  • Dag 22; Detta gör mig upprörd
  • Dag 23; Detta sätter ett leénde på mina läppar
  • Dag 24; Detta får mig att gråta
  • Dag 25; En första
  • Dag 26; Mina rädslor
  • Dag 27; Min favorit plats
  • Dag 28; Det här saknar jag
  • Dag 29; Mina ambitioner
  • Dag 30; Ett sista ögonblick
Ett tidsfördriv i en månad fram
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback