Trött, slut på motivation, väntan på svar.

Känns som att jag har haft världens tråkigast dag någonsin... Inte gjort ett dugg, trött som en zombie ha jag varit.. Fattar inte hur ja kan vara så trött???

Men blev så efter jag slutade med min medicin, så bara att vänta på att läkarn ska ringa så jag får avhandla lite om hur det varit sen ja sluta med min medicin å så får ja se om ja kommer fortsätta med den eller om  ja ska fortsätta vara utan.

Men dagen har inte bestått av mycket, var på Åhléns och köpte en mascara till Marica eftersom hon fråga om ja kunde eftersom ja liks ska till Vilhelmina till veckan.... Passa på att köpa en ny till mig själv med tanke på att mina är snart slut. Sen ha ja diskat bort mitt jätte berg av disk.. måste verkligen börja diska oftare...

Träningen har inte gått som ja planerat, med tanke på ont om motivation och ork men måste verkligen ta tag i min träning, jag är less på att se ut som jag gör!
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser bra ut precis som du är <3

2010-12-04 @ 22:05:55

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback